13 Haziran 2011 Pazartesi

Hotel Oscar Charlie Alfa Mike :))

Yeni bi site keşfettim. Sağolsun böyle şeyleri pek bi bilir; sizden iyi olmasın bi dostum var. Her görüştüğümüzde yeni arkadaşlarından bahsediyo. En sonunda bigün dayanamadım sordum; "Bu arkadaşın bolluğu nerden geliyo?" www.hocam.com www.hocam.comdeyinceee ben hoop dedim ben sanallığa karşıyım. Meğer bu sitede benim gibi üniversiteli bir sürü GENÇ varmış :D dedim benim neden arkadaşım yok !! Beni neden bu site kabul etmiyor?? Ben kabul edilmicek biri miyim?? Beni bi tanısalar bırakamıcaklar !! EEEEEEEEEEyy!! Site yöneticileri; benide kabul edin sizden olayım.. Düşüncelerimi yaşıtlarımla paylaşayım, forumlarda beyin fırtınaları yapalım, gülelim eğlenelim, bölümümle ilgili birşey soracak oluyorum üniversitem dışında kimseyi tanımıyorum fikir alışverişi yapamıyorumm.. Müsade edin olanaklarınızdan faydalanayım.. Şimdiden saolunn. Saygılarr .   :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder