5 Aralık 2010 Pazar

..

gece kokardın
burnuma dolardın buram buram
burnumun direğini sızlatırdın
her tavrın bi başka
sevdanın kucağından alıp
dipsiz kuyulara attın beni
tek başınalık sindi sen kokan saçlarıma
sabaha varan gecelerce
sabah olmasın diye sessizce
sokaklarda avare dolaştım
günü sensiz geçirmek mi
asla ummazdım hele ki senden
rakı içmezdim ben
rakıya başladım sen gideli
türk sanat müziği dinliyorum
şarkılar seni söyler
sızım sızım sızlıyor yaram
kan kaybediyorum sonra
sonra sızıyorum köşe başlarında
bembeyazdım ben
senle başladım renklenmeye
önce kırmızı sonra mavi
şimdilerde kapkara içim için için
sana sevmeyi öğretemedim bir türlü
ben seni severdim sen yalnızlığı
ben seni arardım sen susardın
ben sana uyanırdım her sabah
sense uyurdun akşamlara dek
bir kasımda başladı serüvenimiz
bir kasımda son buldu
susmam çaresizlikten değil
asaleti bilirmisin sen
yol yordam bilirmisin peki
ben asaletin kendisiyim
susuşum asaletten ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder